Mint sokan tudhatják Watchdogs az év egyik nagyobb játéka, Május 27. Óta kint van PC, PS4, PS3, Xbox 360, Xbox One es WiiU-ra, de a legnagyobb kérdés amire még sokan nem kaptak választ, avagy nem fogadták el Ubisoft válaszát, az hogy miért lett kiadás előtt lebutítva úgymond a grafika tavaly óta. Erre Ubisoft válasza az volt hogy semmiképpen sem az a céljuk hogy PC-n ne érjék el a lehető legjobb grafikai minőséget, hanem az hogy mindenből kihozzak a maximumot.

Watchdogs.jpg

Amíg én ezzel az állítással egyet értek vannak bizonyos dolgok amik arra utalnak hogy míg ez igaz is, butítva se működik megfelelően a játék. Kiadás óta minden fórumon és minden comment-en ahol olvastam, az volt az összegzett vélemény hogy legnagyobb minőségen (Ultrán) a legjobb házilag összerakható legjobb szupergépek se tudjak normálisan hiba nélkül lejátszani watchdogs-ot, es ez kiadás óta így van, amíg olyan történeteket is halottam hogy a játék első napokban játszhatatlan volt AKÁRMILYEN beállításon. Én gépem amíg nem a legjobb, az Ultra beállításokon stabil a játék, amíg nem kezdek el mozogni a karakterrel, valamiért célzás es nézelődés közben akadozik a játék és hatalmas FPS-t veszít, amíg Magas beállításokon gond nélkül fut. Véleményem szerint ezt akár az is okozhatja hogy a játék rá van kényszerítve arra hogy folyamatosan a pályát töltse, mikor járművel nagy sebességekkel megyünk, általában akkor szokott a legalacsonyabb lenni a játék FPS-e és gyakorivá válik a szaggatás is ilyen esetekben, de akció közben (robbanások, szikrázások stb.) ilyesmi nem fordul elő.

images.jpg

Ultrán körbenéztem különböző területeket, és míg a minőség láthatóan változott, annyira nem volt elkápráztató hogy azt mondhassam, hogy igen ezért megéri ultrára kapcsolni, azt észben tartva hogy nem TV-n, hanem egy monitoron keresztül néztem, szóval lehet hogy aki Tv-n keresztül futtatja annak megértheti az Ultra beállítás (ha bírja a gép), de szerintem Magas beállításon is tökéletes a játék.

Még arra is figyelmet fordítanák hogy PC-re megtalálták a játékban elrejtve a kódokat ahhoz, hogy a E3-on bemutatott grafikát játssza a játék, még ha nem is teljesen kész a mod. Ez a mod számomra semmilyen negatív módon nem befolyásolta a stabilitást, avagy a játszhatóságot. Szóval a kérdés megint felmerül hogy miért is lett butítva ha a régi grafika amúgy se (látszólag) befolyásolja a játékot, véleményem szerint még Ubisoft válasza után is azt gondolom hogy, vagy nem akarták tovább halasztani a játékot készítés közben felmerülő nehézségek miatt, avagy tényleg azért lett butítva hogy a több játékost húzzanak át PC-ről konzolra, mert így a konzolok jobbnak tűnnek abból a szempontból hogy ugyanolyan „jók” mint a PC csak olcsóbbak,de mar mint többször említve lett más oldalakon és fórumokon és más Youtube celebtől, sokan az 4-5 éves technológiát tüntetik fel következő generációnak. Legjobb példa akármelyik Crysis játék, mai napig azt kérdezik mindig tőlem amikor mondom hogy viszonylag jó videó kártyám van hogy, „Hogy fut rajta a Crysis 1?” ami egy 2007-es játék.

watch-dogs-pc-comparison.jpg

Összefoglalva tök mindegy hogy butítottak a grafikát, de több ok van mögötte mint hogy „ennyit bír a PC”.

http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=390114

A mod alábbi linken keresztül megtalálható, és ajánlom, de stabilitásért se én, se Ubisoft nem vállal felelősséget mert minden gép más és másképp reagálhat rá.

A bejegyzés trackback címe:

https://velemenyunk.blog.hu/api/trackback/id/tr426398241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása